Hahn Árpád golfoktató

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

Sand wedge vagy 8-as vas

2009.03.29. 00:14 HCsaba63

Legutóbbi golf edzésemen tanultam egy érdekes dolgot. Chippelgettem a sand wedge-el a putting green széléről az egyik lyukra, majd a másikra. Már elég jól mentek a gurító chippek, mikoris a labda kb. 1/3 részt repül, aztán 2/3 részt gurul, amikor az öcsém szólt, hogy ha nagyon közel vagyok a green széléhez, és a lyuk sincs túl távol, akkor ne erőlködjek a sand wedge-el, hanem fogjak egy 8-as vasat, és egy egész kicsit chippeljek, ami már majdnem putt ütés, és pontosabb lesz a gurításom, mint egy bizonytalan röppályájú wedge-es chip ütésnél.

Kipróbáltam, tényleg pontosabban tudtam a 8-as vassal ütni. Aztán mikor kimenten a pályára, és 14 szakaszt végigjátszottam, közben 2-szer is előfordult a fenti szituáció, ezért nagyon hasznos volt számomra ez a tanács.

Szólj hozzá!

Címkék: vas edzés golf chip gyakorlás hobby chip and run sand wedge putting green

A bejegyzés trackback címe:

https://golftanulo.blog.hu/api/trackback/id/tr411032267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása