Hahn Árpád golfoktató

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

Első "par"-om a golfpályán

2009.03.07. 23:32 HCsaba63

Ma már második alkalommal mentem ki egyedül a gödi golfpályára játszani. Túl sok ütőt még nem vittem magammal, volt nálam egy driver, egy 1-es hibrid, néhány vas (6, 7, 8, 9), egy pitching wedge, egy sand wedge és egy putter. Ja, és vittem magammal egy score kártyát is, amin vezettem az ütésszámaimat. Ha esetleg még nem láttatok volna ilyet, bemutatom:

Összesen 127 ütéssel teljesítettem a 18 szakaszból álló pályát, tehát lesz honnan fejlődnöm. Ez egyébként ún. rabbit szintű eredmény, ami azt jelenti (számomra), hogy nagyon kezdő.

Egyébként nagyon erős szél fújt, ami eléggé megnehezítette a játékot. A szél erősségéről annyit, hogy - bár a golflabda eléggé ellenáll a légáramlatoknak - amikor szélirányban drive-oltam, akkor 180-185 métereseket ütöttem, amikor széllel szemben, akkor 160-165 métereseket.

Ugyanakkor a következő - címbéli - örvendetes esemény történt: A 3-as szakasz - ami egyébként 271 méteres par 4-es pálya - elütőjéről sikerült egy jó kezdőütést tennem a driverrel, kb. 170 méterest. Aztán a 6-os vassal ütöttem egy kb. 100 méterest, és máris a green bal oldali kötényén voltam. Onnan egy gurító chippel kb. 1 méterre sikerült megközelítenem a lyukat, és végül a puttolást sem rontottam el, így 4 ütésből sikerült ezt a szakaszt teljesítenem. Így életemben először "par"-t értem el.

Rögtön fel is hívtam öcsémet, Hahn Árpád golfoktatót, aki tőlem kb. 300 méterre, az 1-es pálya green-je körül oktatta chippelni a tanítványait, és elújságoltam neki, milyen ügyes voltam. Erre azt mondta, hogy tegyem el emlékbe azt a labdát, otthon sikáljam le, írjam rá a dátumot, a helyet, és azt, hogy: PAR.

Neki már több ilyen labdája van az első birdie-jével, az első eagle-ével, valamint az első hole-in-one-jával.

Szólj hozzá!

Címkék: hibrid eagle golf chip driver hobby wedge par hole in one birdie score kártya

A bejegyzés trackback címe:

https://golftanulo.blog.hu/api/trackback/id/tr76988416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása