Hahn Árpád golfoktató

Friss topikok

Utolsó kommentek

Címkék

Elkezdtem golfozni tanulni

2009.01.18. 15:39 HCsaba63

Sziasztok!

Képzeljétek, elkezdtem golfozni tanulni. Akiknek eddig meséltem erről, alapvetően a következőképpen reagáltak:

  • De jól megy egyeseknek!
  • Télen golfozni?!
  • Mikor van rá időd?

Most induló blogomban ezekre a felvetésekre és más kérdésekre szeretnék reagálni, mert úgy érzem, a golf játék körül jelenleg Magyarországon túl sok a misztikum és az információhiány.

Úgy indult az egész, hogy öcsém golfoktató, és megkérdezte, hogy nem akarok-e megtanulni golfozni. Mondtam neki, hogy nincs nekem arra időm, meg pénzem. De ő megnyugtatott, hogy a tanulás elkezdéséhez gyakorlatilag nincs szükség nagy befektetésekre, és ha már megy a játék, akkor is tűrhető költségeket jelent. Ajánlotta, hogy nézzem meg a honlapját www.golfoktato.hu, ami nagyon tetszett, és igent mondtam neki.

A következő résztől megosztom veletek tapasztalataimat.

4 komment

Címkék: oktatás sport edzés tanulás golf

A bejegyzés trackback címe:

https://golftanulo.blog.hu/api/trackback/id/tr87885441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hánka 2009.01.23. 17:50:59

Szia apa! :)
Téényleg lehet télen golfozni! :D

Hánka 2009.01.25. 23:31:08

Hát amikor lehet :)
Szombat?

Hahn Csaba · http://www.honlaphozam.hu 2009.01.25. 23:50:39

@Hánka: Valószínűleg lesz edzés jövő szombaton is.
süti beállítások módosítása